Wednesday, July 7, 2010

ANAK EMAS PERTAMA AKU...


Salam semua. Kali ni saya just nak berkongsi pengalaman pertama membeli emas. Sejak 'terpengaruh' dengan kilauan EMAS ni, memang x sabar rasanya nak pegang EMAS sendiri! hehe...Bila dah ada modal sket terus aku sambar PG gold bar 50gram. Aku beli 'anak emas' aku ni dari bro Samurai...Aku beli ni pd 12/3/10, harga dalam RM6,550.00 time tu. Memang rasa best giler time tu! hehehe...Sampai sekarang 'anak emas' aku ni still dalam simpanan aku. Pasni nak belajar lagi ilmu2 EMAS ni,mcm mana nak tukar 50g ni jadi 100g, pastu jadi 200g, pastu jadi 500g, jadi 1000g@1 KILO!! PERGHHH...Nak jadi Jutawan Emas kena ada kurang2 8 kilo emas! So kena start dari sekarang lah, step by step...(",) Niat kena betul, displin kena kuat, dan yang paling penting ILMU kena banyak kalo nak main emas ni,pd pandangan aku lah. So apa lagi, jom pakat tukar Wang Fiat ke EMAS sekarang!!

No comments:

Post a Comment