Thursday, July 8, 2010

Pengenalan

Assalamualaikum rakan2 semua. Sebelum saya menulis lebih lanjut lagi, ingin saya memperkenalkan diri saya dulu, nama saya Mohd Najib bin Othman. Sebenarnya minat tentang emas ni bermula sejak saya melanggan newsletter dari sifu emas kita, En. Syukor Hashim yang juga founder Jutawanemas.com tahun lepas. Newsletter dari Jutawanemas.com memang banyak membuka mata saya tentang kelebihan, keistimewaan dan bagaimana kita boleh menjadikan emas sebagai satu medium untuk kita dalam aspek simpanan dan pelaburan terutama utk pelaburan jangka panjang. Tapi sebelum ni saya hanya mengikuti saja perkembangan emas ni sebab kekurangan modal untuk memiliki logam istimewa ni. Alhamdulillah, sekarang saya telah memiliki sedikit koleksi emas sebagai permulaan dan insyaallah akan menambah lagi koleksi2 ini untuk tujuan simpanan dan pelaburan...
Jadi jangan tunggu lagi, kalau ada modal tu jgn teragak utk membeli emas kerana kita tak kan rugi utk memilikinya,tapi kita yang akan rugi kalau tak memilikinya!! Renung-renungkan dan selamat mengumpul...;-)

No comments:

Post a Comment